Opgelost door POSTNL: Ik wordt niet geholpen bij mijn vraag over mijn verstuurde pakket wat niet aankomt in Belgie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 461569
Gebruiker
Monique50
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nou zeg. Ik zit verdorie 20 min te wachten, wordt er eindelijk opgenomen hangt ze op. Dit kost mij geld. Ik wil op bovenstaand nummer terug gebeld worden en heel snel , ben het behoorlijk zat

Gewenste oplossing

Mij terug bellen en mijn vraag aanhoren en oplossen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden omdat mijn collega van de telefonische klantenservice, heeft opgehangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket naar België verstuurd heeft, maar dat de postcode onjuist is. Ik kan me voorstellen dat u benieuwd bent of dit aangepast kan worden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Indien de postcode + de rest van het adres geen bestaand adres is, dan wordt het pakket weer teruggestuurd naar u. Staat uw adres er niet op? Dan komt het pakket terecht op een speciale afdeling. Zodra het pakket daar ligt, ziet u een melding in de Track & Trace waarin staat: Neem contact op met klantenservice. Vanaf dat moment kunt u bij ons een onderzoek aanvragen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze gratis kanalen zoals dit platform, sociale media, of de chat.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen