Opgelost door POSTNL: Ik zie in de app dat er dagen een rouwkaart onderweg is. Die ik dus nog niet heb ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 604570
Gebruiker
Mereljansen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Post komt weer niet (op tijd) aan. Deze keer een rouwkaart! Een klacht indienen kan via Facebook if Twitter, maar ik heb en wil geen account daar! Dan blijft als enige keus traditionele post over, maar dat blijkt dus juist niet meer te vertrouwen. Daarom zo.

Gewenste oplossing

Ik wil dat post altijd bezorgd wordt. Vooral een rouwkaart! Ik wil excuses.
Geboden oplossing
Ik ben blij dat Post.nl persoonlijk, telefonisch contact met mij heeft gezocht. Ook het contact via Twitter was snel, inlevend en professioneel. De rouwkaart die ik zaterdag zou ontvangen, heb ik niet ontvangen. Omdat ik echter erkenning heb gekregen voor mijn klacht en hiermee aan de slag wordt gegaan ben ik tevreden met de afhandeling. Ik waardeer het dat ik bloemen heb ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de post regelmatig te laat bezorgd wordt en dat er dit keer een rouwkaart niet op de juiste dag is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat dit heel erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Toevallig zie ik dat ik zelf uw klacht via Twitter gisteren in behandeling heb genomen en heb geregistreerd. Indien er toch weer post niet of te laat bezorgd wordt, laat dit dan weten.

    U kunt morgen of vrijdag iets van mij verwachten (om het een klein beetje goed te maken).

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen