Opgelost door POSTNL: Ik zie in de app dat er dagen een rouwkaart onderweg is. Die ik dus nog niet heb ontvangen.

content Opgelost
Mereljansen

Post komt weer niet (op tijd) aan. Deze keer een rouwkaart! Een klacht indienen kan via Facebook if Twitter, maar ik heb en wil geen account daar! Dan blijft als enige keus traditionele post over, maar dat blijkt dus juist niet meer te vertrouwen. Daarom zo.

Ik wil dat post altijd bezorgd wordt. Vooral een rouwkaart! Ik wil excuses.
Ik ben blij dat Post.nl persoonlijk, telefonisch contact met mij heeft gezocht. Ook het contact via Twitter was snel, inlevend en professioneel. De rouwkaart die ik zaterdag zou ontvangen, heb ik niet ontvangen. Omdat ik echter erkenning heb gekregen voor mijn klacht en hiermee aan de slag wordt gegaan ben ik tevreden met de afhandeling. Ik waardeer het dat ik bloemen heb ontvangen.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de post regelmatig te laat bezorgd wordt en dat er dit keer een rouwkaart niet op de juiste dag is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat dit heel erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Toevallig zie ik dat ik zelf uw klacht via Twitter gisteren in behandeling heb genomen en heb geregistreerd. Indien er toch weer post niet of te laat bezorgd wordt, laat dit dan weten.

U kunt morgen of vrijdag iets van mij verwachten (om het een klein beetje goed te maken).