Opgelost door POSTNL: ik zit op de bank in de woonkamer 5 m van de voordeur voor dat ik de deur bereikte was hij weg

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 464258
Gebruiker
beest1988
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik zit op de bank in de woonkamer 5 m van de voordeur voor dat ik de deur bereikte was de ''bezorger '' al weg het briefje lag voor mijn deur op de grond, had zo weg kunnen waaien, wat een sukkel van een '' bezorger;;

Gewenste oplossing

excuus voor het gedrag van de ''bezorger''
Geboden oplossing
enigszins onbevredigend door standaard mailtje van een computer en niet een normaal excuus van een medewerker
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de werkwijze van de bezorger die gisteren uw pakket zou bezorgen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De werkwijze die u omschrijft is erg slordig en sluit niet aan bij wat wij van onze bezorgers verwachten. Namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor. Uw klacht is doorgegeven aan de leidinggevende en zal binnen twee werkdagen met de verantwoordelijke bezorger besproken worden. U ontvangt geen terugkoppeling over dit gesprek, maar u mag wel verwachten dat de bezorger voortaan netter te werk gaat.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen