Opgelost door POSTNL: ik zit op de bank in de woonkamer 5 m van de voordeur voor dat ik de deur bereikte was hij weg

sad Opgelost
beest1988

ik zit op de bank in de woonkamer 5 m van de voordeur voor dat ik de deur bereikte was de ''bezorger '' al weg het briefje lag voor mijn deur op de grond, had zo weg kunnen waaien, wat een sukkel van een '' bezorger;;

excuus voor het gedrag van de ''bezorger''
enigszins onbevredigend door standaard mailtje van een computer en niet een normaal excuus van een medewerker

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de werkwijze van de bezorger die gisteren uw pakket zou bezorgen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De werkwijze die u omschrijft is erg slordig en sluit niet aan bij wat wij van onze bezorgers verwachten. Namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor. Uw klacht is doorgegeven aan de leidinggevende en zal binnen twee werkdagen met de verantwoordelijke bezorger besproken worden. U ontvangt geen terugkoppeling over dit gesprek, maar u mag wel verwachten dat de bezorger voortaan netter te werk gaat.