Netherlands Amsterdam Mail Processing Centre: Amsterdam Bpi (IMPC code: NLAMSD)
Final delivery tracing nr. EV798624863CN
De oplossing
pakket ontvagen. deze zou op mijn werk worden afgeleverd
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Gezien de waarde snap ik dat u zich hier zorgen over maakt. Volgens mijn gegevens is deze zending op 8 maart om 12:19 aangekomen bij de geadresseerde. Het geadresseerde adres is wel erg ver van het door u opgegeven adres. Zou u mij voor de zekerheid het geadresseerde adres willen sturen? Dan kan ik dit voor u controleren.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.