Klacht POSTNL: ikben diversen pakketje kwijt geraak door Postnl wel ben taald voor verzending maar niet ontvangen

Johny-135

Ik heb pakketjes uit buiten besteld en zijn niet aan gekomen.En bij de klachten telefoon van PostNL krijg ik geen gehoor want het nummer wat ik bel is niet in werking.Ga je naar het sortering afdeling in Nijmegen dan weet ze niet waar het pakketje is en zeggen dat de klachten afdeling moet bellen.Dat geeft aan dat het niet dan zeggen dat niets kunnen EN DAT POSTNL

HEEL SLECHT EN KRIJG GAAN ANTWOOORD WAAR DE PAKKETJES

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u pakketten uit het Buitenland niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ons telefoonnummer is: 088 22 55 555.

- De Internationale Track & Trace codes van de pakketten. Deze begint met twee letters, daarna negen cijfers en eindigt op twee letters.