Klacht POSTNL: ikben diversen pakketje kwijt geraak door Postnl wel ben taald voor verzending maar niet ontvangen

Klachtnummer
# 404342
Gebruiker
Johny-135
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb pakketjes uit buiten besteld en zijn niet aan gekomen.En bij de klachten telefoon van PostNL krijg ik geen gehoor want het nummer wat ik bel is niet in werking.Ga je naar het sortering afdeling in Nijmegen dan weet ze niet waar het pakketje is en zeggen dat de klachten afdeling moet bellen.Dat geeft aan dat het niet dan zeggen dat niets kunnen EN DAT POSTNL

Gewenste oplossing

HEEL SLECHT EN KRIJG GAAN ANTWOOORD WAAR DE PAKKETJES

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u pakketten uit het Buitenland niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ons telefoonnummer is: 088 22 55 555.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De Internationale Track & Trace codes van de pakketten. Deze begint met twee letters, daarna negen cijfers en eindigt op twee letters.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen