Klacht POSTNL: IMEX Afdeling Inklaring, waar blijft mijn pakketje ?

Klachtnummer
# 552109
Gebruiker
Marco
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er ligt een pakketje al meer dan twee maanden op de IMEC Afdeling Inklaring van TPG Post. Wanneer kan ik het pakket nu gaan ontvangen. Ik zie eerdere berichten over drukte maar meer dan twee maanden ????

Gewenste oplossing

Bekijken waar mijn pakketje is en deze bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Ik vind het erg vervelend dat u de zending niet hebt ontvangen.

    Op dit moment is het heel druk, zowel bij het Internationale sorteercentrum (IMEC) als bij onze distributielocaties in het land. Jammer genoeg is er daardoor een werkvoorraad ontstaan in de verwerking van importzendingen. Wij werken er hard aan om dit zo snel als mogelijk in te halen, maar kunnen helaas geen indicatie geven van het bezorgmoment.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen