Klacht POSTNL: IMEX Afdeling Inklaring, waar blijft mijn pakketje ?

Marco

Er ligt een pakketje al meer dan twee maanden op de IMEC Afdeling Inklaring van TPG Post. Wanneer kan ik het pakket nu gaan ontvangen. Ik zie eerdere berichten over drukte maar meer dan twee maanden ????

Bekijken waar mijn pakketje is en deze bezorgen.

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Ik vind het erg vervelend dat u de zending niet hebt ontvangen.

Op dit moment is het heel druk, zowel bij het Internationale sorteercentrum (IMEC) als bij onze distributielocaties in het land. Jammer genoeg is er daardoor een werkvoorraad ontstaan in de verwerking van importzendingen. Wij werken er hard aan om dit zo snel als mogelijk in te halen, maar kunnen helaas geen indicatie geven van het bezorgmoment.