Klacht POSTNL: In 1 woord gewoon SLECHT
Details
Klacht
Aangezien ik onlangs ben verhuist, heb ik gebruik gemaakt van de verhuisservice van postnl. Ik heb hier € 40,00 voor moeten betalen. Nu blijkt dat slechts enkele poststukken door postnl zijn doorgestuurd naar mijn nieuwe adres. Post van de belastingdienst ben ik misgelopen, waardoor er nu een dwangbevel boven mijn hoofd hangt.Reguliere post komt al vaak niet aan, maar als de post waar ik verhuisservice voor heb ook niet aankomt, weet ik het ook niet meer...
Gewenste oplossing
Ik wil de kosten voor de verhuisservice terug aangezien postnl zich niet aan hun deel van het contract hebben gehouden (ik heb bewijs dat post bij mijn oude huis is afgegeven). Daarnaast wil ik een schriftelijke bevestiging van het feit dat de post door een fout van postnl niet in mijn bezit was, zodat ik deze aan de belastingdienst kan overhandigen en hopelijk € 480 aan dwangbevel kosten in mindering gebracht krijg. Mocht dit niet lukken, zal ik postnl aansprakelijk stellen voor deze kosten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.