Klacht POSTNL: in de app alle post laten zien en zorgen dat deze ook bezorgd wordt.

Gert1948

volgens de app zou ik vrijdag 26-6 een voor mij belangrijke brief ontvangen helaas niet ontvangen. Zaterdag een andere ook belangrijk . Deze is wel ontvangen maar de brief van vrijdag niet . Helaas moet ik constateren dat de bezorging zeer onbetrouwbaar is.In onze wijk zijn al meerdere klachten geweest wanneer lost postnl deze op???

Zorgen dat de post ook werkelijk geleverd wordt

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u via Mijn Post een afbeelding heeft gezien van uw poststuk, maar tot op heden de zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de post zich bevindt. De afbeeldingen in Mijn Post worden gemaakt tijdens het sorteerproces. Mogelijk is er later in het postproces vertraging ontstaan, poststukken kunnen er uiterlijk vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) over doen. Omdat u aangeeft dat het poststuk vrijdag werd verwacht, raad ik u aan om tot en met donderdag 2 juli (de vijfde bezorgdag) af te wachten. Als het poststuk na donderdag nog niet afgeleverd is dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze Klantenservice om een klacht te registreren.

Gert1948
zo iets van zoek het uit