Opgelost door POSTNL: In de maling genomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 265039
Gebruiker
RK
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al bezig vanaf 5 mei 2017 , om mijn pakket bezorgd te krijgen , elke keer hoor ik we zijn er mee bezig / het licht nog niet op de juiste afdeling /we hebben een case houder er op gezet of intern navraag gedaan , ondanks het ingevulde formulier , dat ik overigens 9 mei retour heb gestuurd , tot op heden nog geen duidelijkheid , ik heb het gevoel dat ik in de maling wordt genomen , wel zeggen ze dat inderdaad de ingevulde formulier is ontvangen .
Waar is nu mijn angetekende pakket ?

De oplossing

Lijkt mij toch wel duidelijk : Het pak netjes bezorgen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Keja,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend is om zo lang op uw pakket te moeten wachten. Mijn excuses hiervoor.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een melding voor u is gemaakt en dat het pakket wegens drukte vertraging heeft opgelopen. Ik zie gelukkig dat het pakket inmiddels is afgeleverd.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    RK
    Datum
    Na twee maanden dagelijks contact via e-mail , was het bericht gekomen dat het pakket is teruggestuurd , na de laatste aanmaning van mij en bij navraag tros rader en mijn rechtsbeistand , dat post.nl de vervoeder is geworden omdat het pakker in hun bezit was , en ook twee maanden had laten liggen , met verbazing is het ( teruggestuurde pakket naar buitenland ) toch bij ons bezorgd , dus niet terug gestuurd .
    Slordig en erg verwarrend , had op ze minst een bloemetje verwacht ?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet teruggestuurd naar afzender wat post.nl mij vrijdag mededeelde , maar na twee maanden in bezit was van post.nl ontvangen op de volgende dag zaterdags bezorgd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen