Klacht POSTNL: In heb twee beschadigde brieven ontvangen waaruit de inhoud is verdwenen.

Cees#26

Ik heb op 15 mei een klacht ingediend over een beschadigde ontvangen brief waaruit de inhoud was verwijderd. Dit stuk was voorzien v an een excuuskaartje van PostNL. Hierop is nog geen reactie ontvangen. Het betreft jullie nummer RC100 #X377J2A#53#1803#
De afzender heeft een nieuwe gestuurd die is ontvangen op 23-5-2020 en hierbij precies hetzelfde ook de enveloppe beschadigd en de inhoud eruit nu betreft het nr. RC2CC # X377j2a#53#1803#

De inhoud nog nazenden deze moet op jullie sorteercentrum in Rotterdam eruit zijn gehaald

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over twee lege enveloppen die u hebt ontvangen. U had hierover een klacht ingediend, echter nog niets van vernomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb mijn systeem nagekeken, echter geen klacht kunnen vinden. Daarnaast kan het voorkomen dat wanneer er een scherp voorwerp in een papieren envelop zit, deze door de snelheid van de sorteermachines er uit kan raken. Maar omdat het om briefpost gaat, wordt er geen administratie bijgehouden en kunnen we niet precies nagaan wat er mee is gebeurd.

Dat neemt niet weg dat dit erg vervelend is. Ik wil hier dan ook alsnog graag een klacht over indienen zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wanneer heeft u de eerste zending leeg ontvangen?
    - Wie was de afzender van het poststukkn? Kunt u hiervan de naam en de woonplaats doorgeven?
    - Wat was de inhoud van de envelop? (in sommige gevallen, als het een herkenbare inhoud betreft, kan er nog een navraag gestart worden)
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Cees#26
Geen, er is geen reactie op het verdwijnen van de inhoud die in de enveloppen zat. Deze is in het sorteercentrum in Rotterdam bij beide enveloppen ontvreemd dit is duidelijk asn de enveloppen te zien. Als hier verder niets mee gedaan wordt rest mij niets anders dan aangifte te doen van diefstal. Op de lege toegestuurde enveloppen zat wel een herhenningssticker met een nummer dus moet dit te traceren zijn. De nummers heb ik bij de melding doorgegeven.