Klacht POSTNL: In Rhoon wordt de huis-aan-huis reclame alleen bezorgd als er post is.

Nelleke

Pas was ik in Rhoon aan de Dorpsdijk. Die mensen krijgen alleen de AH folder als ze post krijgen en anders niet. Dacht dat het altijd huis-aan-huis bezorging was en ze daar ook voor betaald worden?? Hier krijg ik namelijk wel alle reclame in de bus ook al heb ik soms geen post.

Doorgeven aan de bezorgers lijkt me.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van de folders. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Erg vreemd dat ze daar alleen folders krijgen als er ook post afgeleverd moet worden. Het lijkt mij verstandig als die mensen contact opnemen met PostNL. Dan kan er namens hen een melding geregistreerd worden om te kijken hoe de situatie daar verloopt. Ik zou het op prijs stellen als jij dit wil doorgeven.