Klacht POSTNL: In Transit?: Status van verzending blijft ongewijzigd...

Nostress_withwes

Ik wacht op mijn ems zending sinds 28nov.
Dit zijn de bijbehorende tracking nummers (zelfde zending)
LP00118762402890
EX206234344SG
Ik kan nergens geen 3s nummer vinden dus mijn twijfel is of het al in nederland is.
Aangezien het zo lang duurt .
Hoop dat het opgelos wordt en er meer info komt

Meer info wat bereft de levertijd van mijn zending ems zending vanuit China

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending vanuit het buitenland. U wacht al vanaf 28 november, echter is er nog geen informatie via onze site te vinden. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb ook voor u gekeken en zie inderdaad nog geen informatie in ons systeem staan. Ik vermoed dat het nog onderweg is naar Nederland. Maar mocht het toch te lang duren, adviseer ik u om hierover contact op te nemen met de verzender. Die kan dit bij de eigen post organisatie melden en vanuit daar kan er eventueel een onderzoek gestart worden. Zij kunnen vervolgens een passende oplossing voor u zoeken indien nodig.