Klacht POSTNL: In Venlo op de post naar Emmen. Bezorg tijd bijna een week

Klachtnummer
# 490963
Gebruiker
Ruud Haagen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte meneer/mevrouw. Dinsdag 27 oktober is er een pakje uit Venlo naar mijn adres op de post gedaan.Tot heden toe heb ik het nog steeds niet ontvangen. Nu krijgik in de track en trace te zien dat het nog 3 dagen kan duren voor ik deze zending in huis heb. Een pakje in Nederland duurd normaal 1 a 2 dagen en dit pakje is al 3 dagen onder weg en het kan nog wel drie dagen duren voor ik het in huis heb volgens post.nl. Nu is mijn vraag:hoe kan een pakje dat binnen Nederland word verstuurd bijna een week onder weg zijn. De klanten service is onbereikbaar. Graag antwoord hier op

De oplossing

Een pakje dat in Venlo op de post gaat naar Emmen duurt normaal 1 dag dit pakje is al 3 dagen onderweg en krijg ik te horen dat het nog wel 3 dagen kan duren voor ik het in huis heb. Hoe kan zo'n pakje zo lang onderweg zijn. De klanten service is ook onbereikbaar voor vragen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat uw zending vertraagd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Onze doelstelling is uiteraard om het de volgende werkdag af te leveren, maar wanneer het druk is kan het langer duren voordat het pakket door het sorteerproces heen is. Gelukkig zie ik dat het pakket vandaag bij u is afgeleverd. Ik hoop dat het bij toekomstige bestellingen weer soepeler zal verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen