Klacht POSTNL: In welke vreemde brievenbus is mijn post nu weer gegooid.

Kater

Mijn post is niet bezorgd.
Welke wel staat aangegeven via de app dat hij bezorgd word .postbode is al geweest.
Afgelopen keer ook al .
Dan krijg je het verhaal te horen de post kan later in de week bezorgd worden.
In de hoop dat de mensen waar hij verkeerd bezorgd is het bij jou in de bus gooien. En dit is niet eerste keer. Maar de arrogantie van PostNL is beroemd.

Niets ik ben bij elke instantie, dokters, ziekenhuis, wie dan ook waar bij ze zeggen we sturen het via de post naar u, of ze het via de mail willen doen. Zo dat ik weet dat het aan komt en niet de buurt leest hoe mijn gezondheid is en mijn financiële situatie is.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Van welke afzenders verwachtte u post
    - Waar is het verkeerd bezorgd
    - Het mailadres van u

Kater
    Nee laat maar zitten dit is het bekende verhaaltje,
    Ik blijf bij mijn tactiek,elke instantie vragen of het niet via de mail kan.
    Ik ga zelf zover dat ik in januari belangrijke post zal ontvangen, dat ik gevraagd heb of deze niet via een koerier bezorgd kan worden op mijn kosten.
    Mijn vertrouwen in post nl is helemaal weg.

Kater
Zolang PostNL zal blijven bestaan zal het nooit opgelost worden. Lang leve de e-mail.