Klacht POSTNL: In welke vreemde brievenbus is mijn post nu weer gegooid.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 396612
Gebruiker
Kater
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn post is niet bezorgd.
Welke wel staat aangegeven via de app dat hij bezorgd word .postbode is al geweest.
Afgelopen keer ook al .
Dan krijg je het verhaal te horen de post kan later in de week bezorgd worden.
In de hoop dat de mensen waar hij verkeerd bezorgd is het bij jou in de bus gooien. En dit is niet eerste keer. Maar de arrogantie van PostNL is beroemd.

De oplossing

Niets ik ben bij elke instantie, dokters, ziekenhuis, wie dan ook waar bij ze zeggen we sturen het via de post naar u, of ze het via de mail willen doen. Zo dat ik weet dat het aan komt en niet de buurt leest hoe mijn gezondheid is en mijn financiële situatie is.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Van welke afzenders verwachtte u post
    - Waar is het verkeerd bezorgd
    - Het mailadres van u

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Kater
    Datum
    Nee laat maar zitten dit is het bekende verhaaltje,
    Ik blijf bij mijn tactiek,elke instantie vragen of het niet via de mail kan.
    Ik ga zelf zover dat ik in januari belangrijke post zal ontvangen, dat ik gevraagd heb of deze niet via een koerier bezorgd kan worden op mijn kosten.
    Mijn vertrouwen in post nl is helemaal weg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kater
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zolang PostNL zal blijven bestaan zal het nooit opgelost worden. Lang leve de e-mail.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen