Klacht POSTNL: Incompetent en leugens

moharr

Al zo'n 15 jaar kwam postnl met elk verzonnen excuus om pakketjes niet af te leveren aan de deur. Nu ben ik verhuisd en krijg ik in ieder geval briefjes in de bus. Ik had iets besteld, dat zou op woensdag geleverd worden. Via de t&t-link werd dit ook bevestigd. Na uren thuis wachten, check ik en ja hoor, het wordt donderdag. Ik werk voor de kost dus kan niet dagen achter elkaar wachten. Ik kom thuis, briefje in de bus, dat het pakket op verzoek van de ontvanger (ik dus), bij de primera op te halen is. Denk je dat als ik de deur open doe, zeg "lever maar bij de primera af"? Gelogen dus. En Postnl adverteert altijd weer dat als je niet thuis bent, ze de volgende dag langs komen of dat je aan de hand van de code, aan kunt geven wanneer je wel thuis bent. OOK NIET WAAR

Niets ingewikkelds, gewoon doen wat ze beloven en waarvoor ze worden betaald. Zo worden de meeste mensen in de wereld beoordeeld op hun prestaties. Oftewel, gewoon mij de opties bieden die worden geadverteerd als jullie in eerste instantie je afspraak niet nakomen. Ik ben geen vervoersbedrijf dus heb geen zin achter mijn pakketjes aan te moeten maken en leugens te lezen.

Geachte mevrouw Den Hartog,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de track&trace gegevens zie ik inderdaad dat het pakket op uw verzoek naar de afhaallocatie zou zijn gestuurd. Ik begrijp dat dit niet klopt en heb hierover een klacht doorgegeven aaan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij of zij zal de melding oppakken en zal dit bespreken met de verantwoordelijke bezorger. Het pakket is beschikbaar op de afhaallocatie, het is tot mijn spijt niet mogelijk de zending alsnog op uw adres af te leveren. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar
    moharr
    Quote: "Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten." Weer? Dat is het al ruim 15 jaar niet. Geloof niet in sprookjes. Er wordt ook niets gezegd over het feit dat er volgens het systeem, en volgens afspraak woensdag zou worden bezorgd. Ik moet ook gewoon mijn geld verdienen en dat doe ik niet door thuis te zitten wachten op iemand die niet komt!

moharr
De belofte dat ze hun best gaan doen. Die hoor ik al jaren. Gewoon doen lijkt onmogelijk