Opgelost door POSTNL: Incompetente bezorgers te laag niveau, mijn pakketje is ingenomen door een vage buurman

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 409066
Gebruiker
Jansen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket getekent door onbekende buurman verdere deuren verder. Terwijl ik betaald heb om thuis af te wachten (voor de tweede dag!!!). Moet ik nu met de wijkagent deze buren (geen idee wie) gaan fouilleren???

De oplossing

Uitzoeken waar de bezorger heeft aangebeld. Tot op het detail. Dersnoods met de wijkagent erbij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jansen
    Datum
    Het pakketje is terecht. Het is bezorgd op het Henrickde Keijserplein i.p.v. Hendrick de Keijserstraat. Een veel voorkomende fout bij bezorgers.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beter opgeleid personeel aannemen. Wie het verschil tussen een plein en een straat niet kan lezen is niet geschikt voor dit werk.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?