Klacht POSTNL: Indicatie tijd - te vroege bezorging

Klachtnummer
# 69691
Gebruiker
Vreemd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vol verwachting op een pakketje neem je paar uurtjes vrij om een pakket in ontvangst te kunnen nemen in het genoemde tijdsvak. Eenmaal thuis aangekomen blijkt de beste persoon al langs te zijn geweest. Als ik een bepaalde tijd aangeef en ik probeer ervan af te wijken omdat het wellicht gunstiger is en op het adres tref ik niemand aan, dan probeer ik het alsnog in het genoemde tijdsvak. Dit is echt ridicuul en heel makkelijk. Dus het bezorgen: ja; de service: NEE.

De oplossing

Als ik een bepaalde tijd aangeef en ik probeer ervan af te wijken omdat het wellicht gunstiger is en op het adres tref ik niemand aan, dan probeer ik het alsnog in het genoemde tijdsvak.

Oplossing: alsnog een poging wagen op dezelfde dag indien afwijken van 's ochtends aangegeven indicatie.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Sertovic,Erg vervelend te vernemen dat het ons niet gelukt is om binnen de afgesproken tijd uw pakket aan te bieden.Echter betreft het een indicatie en kan het zo zijn
    dat door omstandigheden het tijdvak niet kan worden gehaald.Uiteraard onze excuses hiervoor, we zullen uw klacht meenemen ter verbetering van onze service.Inmiddels heb ik kunnen zien dat u de zending op 31 juli 2014 heeft afgehaald van het postkantoor.In de veronderstelling u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Edith
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen