Klacht POSTNL: Informatie over bezorgtijd klopt niet, en ik werd afgesnauwd door de bezorger

Jolanda

Informatie over tijd bezorgen klopt niet, en vervolgens afgesnauwd door de bezorger omdat ik op dat verkeerde tijdstip niet thuis was

Bezorger aanspreken op manier waarop hij mensen aanspreekt, en verbeteren van de informatie inzake het bezorgmoment. Ik ben speciaal eerder naar huis gekomen zodat ik thuis was op het tijdstip waarop het pakket bezorgd zou worden, toen lag er echter al een briefje dat de bezorger al geweest was en dat het pakket de volgende dag bij een afhaalpunt opgehaald kon worden. 's Avonds kwam hij echter nog terug, en deed uit het niks boos tegen mij omdat ik eerder die dag niet thuis was en dat ik respect voor de bezorger moest hebben. Naar mijn idee was ik toch echt degene die recht had om boos te zijn, en niet hij. Los daarvan ben ik er niet van gediend om door wie dan ook afgesnauwd te worden.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

het is zeker niet fijn dat de bezorger zich zo gedraagt. Ik wil hier graag een klacht voor indienen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw mailadres;
    - de tracking code van het betreffende pakket.