Klacht POSTNL: Inhoud pakket gestolen wat naar Duitsland verzonden was

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 112342
Gebruiker
carinroosroos@hotmail.com
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Had een ring terug gestuurd naar Duitsland, zou mijn geld terug krijgen van de verkoper, 264,40 euro! Pakket aangetekend en verzekerd verzonden
Verkoper heeft pakket beschadigd ontvangen, inhoud is er uit gestolen
Heb Post Nl gebeld, allemaal formulieren ingevuld, de verkoper heeft het gemeld in Duitsland. Ik hoor helemaal niks en bel na twee weken op en krijg te horen dat de zaak gesloten is omdat hij geen officieel proces verbaal heeft laten maken! Ben dus 264,40 kwijt en 14,65 voor de verzendkosten. De post nl heeft de zaak weer geopend nadat ik opgebeld heb, ik heb mijn plicht gedaan en wil mijn geld terug! waar betaal ik anders 14,64 voor de aangetekende verzekerde pakketposten voor!. En dan nog niet eens een bericht krijgen dat het afgewezen is! Pakket was verzekerd tot 500 euro! Eerst zouden ze zeven dagen zoeken, toen kon het drie maanden duren en dan bel je na drie weken op en is de zaak gewoon gesloten zonder dat je ook maar iets gehoord hebt!

De oplossing

Wil mijn geld terug, van de ring, het pakket was tot 500 euro verzekerd, de verzendkosten mogen jullie dan houden!

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Lips-Jenson,

    Erg naar om te vernemen dat uw zending niet volledig is aangekomen bij de geadresseerde in Duitsland.

    Volgens mijn gegevens is uw onderzoek nog steeds draaiende en heeft u hiervan ook een email ontvangen. Mijn collega is dit voor u aan het uitzoeken en zal u zo spoedig mogelijk een terugkoppeling verstrekken zodra er meer informatie beschikbaar is. Mijn excuses voor de onduidelijkheid.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.
  2. Auteur
    carinroosroos@hotmail.com
    Datum
    Nee natuurlijk ben ik het hier niet mee eens, heb de zending met pakket post verzonden, verzekerd tot 500 euro, ik wil mijn geld terug, 265 euro de waarde van het pakket. De verkoper was eerst niet eens benaderd, de zaak was gesloten. Nu is de zaak weer geopend en starten ze eindelijk een echt onderzoek. Als ik mijn geld volledig terug gestort zie op mijn rekening is de zaak afgehandeld!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Lips - Jeneson,

    Het onderzoek is inderdaad heropend. Ik adviseer u om contact te houden met de afdeling die dit onderzoek in behandeling heeft. Zij zullen u verder op de hoogte houden over de voortgang van het onderzoek.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    carinroosroos@hotmail.com
    Datum
    Ze blijven het maar vasthouden en er komt geen oplossing en geen schadevergoeding, ga de geschillencommissie inschakelen, ben het spuugzag

Uiteindelijke oplossing

Auteur
carinroosroos@hotmail.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen