Klacht POSTNL: Inhoud pakket gestolen wat naar Duitsland verzonden was

carinroosroos@hotmail.com

Had een ring terug gestuurd naar Duitsland, zou mijn geld terug krijgen van de verkoper, 264,40 euro! Pakket aangetekend en verzekerd verzonden
Verkoper heeft pakket beschadigd ontvangen, inhoud is er uit gestolen
Heb Post Nl gebeld, allemaal formulieren ingevuld, de verkoper heeft het gemeld in Duitsland. Ik hoor helemaal niks en bel na twee weken op en krijg te horen dat de zaak gesloten is omdat hij geen officieel proces verbaal heeft laten maken! Ben dus 264,40 kwijt en 14,65 voor de verzendkosten. De post nl heeft de zaak weer geopend nadat ik opgebeld heb, ik heb mijn plicht gedaan en wil mijn geld terug! waar betaal ik anders 14,64 voor de aangetekende verzekerde pakketposten voor!. En dan nog niet eens een bericht krijgen dat het afgewezen is! Pakket was verzekerd tot 500 euro! Eerst zouden ze zeven dagen zoeken, toen kon het drie maanden duren en dan bel je na drie weken op en is de zaak gewoon gesloten zonder dat je ook maar iets gehoord hebt!

Wil mijn geld terug, van de ring, het pakket was tot 500 euro verzekerd, de verzendkosten mogen jullie dan houden!

Geachte mevrouw Lips-Jenson,

Erg naar om te vernemen dat uw zending niet volledig is aangekomen bij de geadresseerde in Duitsland.

Volgens mijn gegevens is uw onderzoek nog steeds draaiende en heeft u hiervan ook een email ontvangen. Mijn collega is dit voor u aan het uitzoeken en zal u zo spoedig mogelijk een terugkoppeling verstrekken zodra er meer informatie beschikbaar is. Mijn excuses voor de onduidelijkheid.

Lotte
    PostNL Klantenservice.
    carinroosroos@hotmail.com
    Nee natuurlijk ben ik het hier niet mee eens, heb de zending met pakket post verzonden, verzekerd tot 500 euro, ik wil mijn geld terug, 265 euro de waarde van het pakket. De verkoper was eerst niet eens benaderd, de zaak was gesloten. Nu is de zaak weer geopend en starten ze eindelijk een echt onderzoek. Als ik mijn geld volledig terug gestort zie op mijn rekening is de zaak afgehandeld!
    Geachte mevrouw Lips - Jeneson,

Het onderzoek is inderdaad heropend. Ik adviseer u om contact te houden met de afdeling die dit onderzoek in behandeling heeft. Zij zullen u verder op de hoogte houden over de voortgang van het onderzoek.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

Annet
    carinroosroos@hotmail.com
    Ze blijven het maar vasthouden en er komt geen oplossing en geen schadevergoeding, ga de geschillencommissie inschakelen, ben het spuugzag