Klacht POSTNL: Inhoud pakket is beschadigd, is aangetekend verstuurd, maar tot nu toe geen vergoeding van post.nl .

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 353624
Gebruiker
Roszie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

wij hebben een pakket naar Frankrijk gestuurd, de geadresseerde was niet thuis en heeft het niet opgehaald bij het afleverpunt. Het pakket is retour gestuurd en was lange tijd niet te traceren. Uiteindelijk lag het bij lost and found omdat het retour adres zogenaamd niet op het pakket stond. Uiteindelijk hebben wij het terug gehad maar de verpakking was open gemaakt, de inhoud was kapot, er was een chemische vloeistof over het pakket gekomen en het retour adres was duidelijk leesbaar aanwezig. Klacht gemeld bij Post.nl , foto's gestuurd, maar nu tot drie keer toe aan het lijntje gehouden. Telkens dezelfde vragen om foto's en ander bewijsmateriaal. Het pakket was aangetekend verstuurd, dan verwacht je toch enige service. Niet dus.

De oplossing

Los het probleem op door een schadevergoeding, daar betaal ik toch ook voor.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket beschadigd retour is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat u hier erg boos en teleurgesteld over bent en graag een oplossing wilt voor dit probleem. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat er inderdaad reeds een onderzoek loopt. De behandelaar van het onderzoek heeft u om aanvullende informatie gevraagd door middel van een e-mail. Volgens mijn gegevens heeft u deze informatie nog niet aangeleverd, waardoor de behandelaar van het onderzoek hier niet mee verder kan. Ik vind het erg spijtig dat u het gevoel heeft gekregen aan het lijntje te worden gehouden, dat is zeker niet het geval. Om een verzoek tot een schadevergoeding in behandeling te kunnen nemen is de informatie nodig waar de behandelaar van het onderzoek om heeft gevraagd. Ik raad u aan om te reageren op de e-mail die op 5 maart 2019 om 14:53 uur naar u is gestuurd om ervoor te zorgen dat uw melding verder afgehandeld kan worden. Omdat ik geen inhoudelijke informatie heb over het verdere verloop en de afhandeling van het onderzoek adviseer ik u voor verdere vragen rechtstreeks contact op te nemen met behandelaar van het onderzoek. Ik hoop uiteraard dat deze nare situatie snel naar tevredenheid zal zijn opgelost, mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roszie
Datum
Uiteindelijke oplossing
De gevraagde informatie is al twee keer verstuurd, dus ik denk dat post.nl de mail nog een keer moet nakijken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen