Klacht POSTNL: Inhoud pakket ontvreemd

Gebruiker1623395965

Onlangs een laptop bij MediaMarkt gekocht. Daar deze niet beviel een retourzending bij MediaMarkt aangemeld. Dit bedrijf zorgt dan voor een retouretiket.
Het pakket is volgens de track&trace de volgende dag aangekomen. Daar ik na een week nog geen geld had ontvangen, gevraagd naar de status. Toen werd medegedeeld dat de doos leeg was, waardoor er geen geld wordt geretourneerd. Bij PostNL wordt aangegeven dat er een onderzoek wordt gestart, maar dit is alleen een verhaal om je rustig te houden. In feite gebeurt er niets en iedere keer wanneer je de klantenservice belt, komt het verhaal op hetzelfde neer. Het is ook vreemd dat MediaMarkt nog altijd op deze wijze retourzendingen faciliteert.

Het bedrag van de waarde van de inhoud van het pakket vergoeden.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit mijn gegevens blijkt dat de afzender een onderzoek bij ons gerealiseerd heeft en dat het inmiddels afgerond is. U kunt bij de Media Markt terecht voor de verdere afhandeling of verdere informatie. Uw klacht op dit kanaal zal ik sluiten.

PostNL Klantenservice