Klacht POSTNL: Inhoud pakket ontvreemd

Klachtnummer
# 541349
Gebruiker
Gebruiker1623395965
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs een laptop bij MediaMarkt gekocht. Daar deze niet beviel een retourzending bij MediaMarkt aangemeld. Dit bedrijf zorgt dan voor een retouretiket.
Het pakket is volgens de track&trace de volgende dag aangekomen. Daar ik na een week nog geen geld had ontvangen, gevraagd naar de status. Toen werd medegedeeld dat de doos leeg was, waardoor er geen geld wordt geretourneerd. Bij PostNL wordt aangegeven dat er een onderzoek wordt gestart, maar dit is alleen een verhaal om je rustig te houden. In feite gebeurt er niets en iedere keer wanneer je de klantenservice belt, komt het verhaal op hetzelfde neer. Het is ook vreemd dat MediaMarkt nog altijd op deze wijze retourzendingen faciliteert.

De oplossing

Het bedrag van de waarde van de inhoud van het pakket vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. 

    Uit mijn gegevens blijkt dat de afzender een onderzoek bij ons gerealiseerd heeft en dat het inmiddels afgerond is. U kunt bij de Media Markt terecht voor de verdere afhandeling of verdere informatie. Uw klacht op dit kanaal zal ik sluiten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. 

    Met vriendelijke groet, 
    PostNL Klantenservice 

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen