Opgelost door POSTNL: Inhoud van bezorgde pakket niet aanwezig.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125465
Gebruiker
dreas
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Heb bij Ibood een Corsair Survivor Stealth V2 USB-3.0-stick 128GB besteld op 17-7-2015
Vandaag 26-8-2015 bij de buren afgeleverd. Opgehaald bij buurvrouw.
Bij openen pakket, niets aanwezig alleen wat opvulmeteriaal en formuliertje
van Ibood.
Heb al veel spul via Postnl toegestuurd gekregen, maar dit nog nooit meegemaakt.

De oplossing

Zou wel gecompenseerd willen worden

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer de Groot,

    Wat kwalijk dat u geen inhoud aantrof in de zending. Excuus hiervoor! Waar dit fout is gegaan weet ik niet. Wel maak ik een klacht aan. Zou ik daarvoor uw 3S-code mogen ontvangen? De KG-code is helaas niet (meer) werkend. Voor een nieuwe inhoud wil ik u verwijzen naar de afzender, deze kan bij ons een onderzoek starten.

    In afwachting van uw antwoord!

    Hartelijke groet,

    Nienke
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    dreas
    Datum
    Bij deze de door u gevraagde code: 3SYKOG330762201
    Ik heb inmiddels uiteraard contact opgenomen met Ibood
    maar is nog niet op gereageerd.
    Ben mijn vertrouwen in web shops en vervoerders wel een
    heel eind kwijt geraakt. Overweeg stappen met Tros radar of consumentenbond, om dat ik al aan zie komen dat er na elkaar
    verwezen zal worden. Daarbij op pakket stond vermeld handtekening voor ontvangst Alleen huisadres en dan toch nog
    bij de buren afgeven !!

  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer de Groot,

    Dank voor de gegevens en de update. Ik heb zojuist dan ook een klacht aangemaakt. Deze wordt dan ook doorgespeeld naar de betreffende afdeling. We willen hiermee herhaling voorkomen in de toekomst. Er volgt verder geen terugkoppeling. Wel kun je, zoals al aangegeven, voor nieuwe inhoud de afzender contacten. Deze kan er dieper induiken en een onderzoek opstarten.

    Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Onin
    PostNL
  4. Auteur
    dreas
    Datum
    geen informatie postnl
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer de Groot,

    U heeft gereageerd op het laatste bericht in deze klacht.

    Uw klacht is inmiddels vastgelegd. Helaas kan ik niet meer voor u doen. Voor een onderzoek, kan de afzender contact opnemen met ons.

    Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Raf
    PostNL
  6. Auteur
    dreas
    Datum
    Heb het schadebedrag plus vervoerskosten volledig
    vergoed gekregen. Bij deze mijn dank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dreas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?