Klacht POSTNL: Inhoud van enveloppe verdwenen

Klachtnummer
# 91677
Gebruiker
mink2u
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op marktplaats een hanger besteld. Is verstuurd vanuit Akkrum. Op 7 januari 2014 kreeg ik een enveloppe met een gat erin. In de enveloppe zat niets. Aan de afzender te zien (8494PE 13) konden we zien wat in de enveloppe had moeten zitten.

Inhoud is dus verdwenen. Is geld voor betaald en we hebben dus nu niets.
Hebben de mensen die het gestuurd hebben een mail gestuurd dat het volgens ons niet goed verpakt was, maar die melden dat het ons risico was, maar volgens mij zijn zij een risico aangegaan door het niet goed te verpakken.

De oplossing

De hanger als het mogelijk is terug, of de kosten van aanschaf terug

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste Jan Mink,Wat vervelend om te lezen dat u een lege envelop heeft ontvangen. Een sieraad versturen in een envelop is altijd een risico. Er wordt ook aangeraden om deze altijd te versturen dmv een brievenbuspakje, welke een code heeft die u kunt volgen. Kunt u een omschrijving geven van de hanger die u had moeten ontvangen? In afwachting van uw antwoord.Met vriendelijke groet,
    Femke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen