Klacht POSTNL: Inklaren post bij post NL

Allen-Usa

Wilnis 02-05-2018Zit al 6 weken op mn pakket uit USA te wachten.
En telkens hoor ik wat anders. Uiteindelijk na 6x met post nl gebeld te hebben. Krijg ik uiteindelijk de telefoonnummer van de douane, de douane gebeld bleek dat het pakket vrolijk bij PostNL ligt en niet bij de douane. PostNL nogmaals gebeld wat er precies aan de hand is, dit lijkt een derde wereld land. Onnodig je pakket vasthouden en de schuld naar douane schuiven... schandalig en arrogant! Inklaren kan veel sneller naar mijn mening. Of er zit maar een persoon op de hele inklaring afdeling, of zitten ze met zn allen te slapen... onzin verhalen te bedenken naar de consument. Ik zeg europeese boetes uitdelen san meneertje post nl, Zolang ze zich niet verbeteren.
Pakket sinds 27-03-2018 in Nederland
Pak. Nr: 3SPAMS9363138
Land herkomst Usa

Gewoon de taak uivoeren waar ze voor worden betaald, zonder het volk op onzin kosten te jagen.

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u al 6 weken op uw pakket uit de Verenigde Staten wacht. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat er reeds een melding is gemaakt naar aanleiding van uw eerdere contact onze klantenservice. Hieruit is gebleken dat uw pakket pakket nog niet is vrijgegeven, ik kan niet zien wat hiervan precies de oorzaak is. Wij hebben geen invloed op dit proces, ik kan hierin helaas geen verdere actie voor u ondernemen. Mogelijk kan de afzender verdere actie voor u ondernemen door een onderzoek op te starten vanuit het land van verzending. Ik hoop uiteraard dat u de zending toch spoedig in ontvangst zult kunnen nemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar