Klacht POSTNL: Inklaren PostNL belachelijk

FB

Sinds 8 mei, nu 10 dagen ligt er een pakketje met alle benodigde papieren bij PostNL om ingeklaard te worden. Ligt ja.. ergens op een hoek of op een stapel.
Pech voor de klant die zoekt het maar uit. Letterlijk en figuurlijk. Bellen en mailen. De klant heeft toch al betaald dus wat maakt het PostNl verder uit.
Woedend ben ik. Alles totaal vaag. Wat de reden is en hoe lang dit nog gaat duren.
Een minuut werk, een handtekening zetten. Wat ik schrijf alle papieren, omschrijvinfg en factuur zitten erbij en de waarde is onder de vrijstelling van 22 euro. Dus kom niet aan met uitzoeken, controles meer informatie. Ik heb inderdaad niets gehoord hierover van PostNL. Dus waarom duurt het zo lang? Het is echt zo ontzetend slecht dat PostNL vind dat er zo lang over inklaren gedaan mag worden, anno 2014. een koeriersbedrijf doet dit in een paar uur! Nooit, nooit meer PostNL, wat een triest bedrijf. Ouderwets, slechte service, onbereikbaar.. voor 45c/pm bellen en NIETS.

Inklaren nu zsm en leveren!
Inklaringsproces verbeteren!
Credit voor mijn gemaate belkosten!
Excuses voor de wanprestatie!
PostNL opheffen.. jullie verdienen het op deze manier niet.

Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw berichten op klachtenkompas. Uit uw reacties begrijp ik dat u een pakket verwacht te ontvangen vanuit het buitenland. Ik kan mij voorstellen dat u de zending snel wilt ontvangen en bied dan ook mijn excuses aan. Omdat ik u telefonisch niet heb kunnen bereiken informeer ik u op deze wijze.Uit mijn gegevens blijkt dat deze zending op 21 mei bij u geleverd is. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.Ik ga er vanuit dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Tineke