Klacht POSTNL: INKLARING

Steenbergen

Ik heb wat besteld via internet en krijg een formuliertje thuis dat ik € 20,50 moet betalen.
Omdat ik niet thuis was heb ik dit pakket opgehaald bij de Primera Triade. Daar werd mij verteld dat ik € 20,50 aan inklaring moet betalen. Met tegenzin gedaan maar kom ik thuis en wil ik hier bezwaar tegen gaan indienen zie ik dat de factuur van de douane er niet bij zit. Tot mijn grote schrik zie ik dat op het bonnetje van de Primera staat: 1 POSTNL Weegschaal artikel € 20,50. Hoe kan ik nu bezwaar aanteken? Ik voel mij nu wel opgelicht door POSTNL. Gaat dit wel goed?

Mijn geld terug!

Geachte heer, mevrouw Steenbergen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket heeft ontvangen waarover inklaringskosten zijn berekend. U bent het niet eens met deze kosten.

U kunt uw bezwaar schriftelijk indienen. U hoeft hierbij niet de betreffende factuur bij te voegen. U kunt in uw bezwaar de trackingcode van het pakket meesturen, dit is voldoende. Ook vragen we u bewijsstukken mee te sturen waaruit blijkt dat de inklaringskosten onterecht zijn berekend. Bijvoorbeeld de factuur van uw betreffende aankoop (van de afzender).
    Het bezwaar kunt u richten aan: PostNL Pakketten tav KR-SCIP Postbus 99180, 8900 NA Leeuwarden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Raffika
    PostNL
    Steenbergen
    Is 3SRIMU6666075 een tracenummer?
    Geachte heer, mevrouw Steenbergen,

Ja dat klopt dat is de barcode die mijn collega bedoelde. Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd

Annet
    Ik ga het proberen