Klacht POSTNL: Inklaring pakketten schiet niet op

Klachtnummer
# 458511
Gebruiker
Charlie1986
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn bestelde pakketjes blijven hangen bij het inklaren.

Gewenste oplossing

Dat ik mijn pakketjes krijg

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakketjes uit het buitenland. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan erg goed begrijpen dat u deze pakketjes graag zo snel mogelijk ontvangt. Echter geeft de code in de bijgevoegde foto geen resultaat. Dit betekent dat het pakket nog niet in onze handen is. Zolang het pakket nog niet in onze handen is, hebben wij geen verdere informatie over dit pakket. We kunnen enkel afwachten tot we het pakket hebben, waarbij u het dan ook via postnl.nl kunt volgen in de Track en Trace. Mocht u het te lang vinden duren, kunt u contact opnemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen