Klacht POSTNL: internationaal pakket niet geleverd

Klachtnummer
# 186537
Gebruiker
Mehmetfrom malatya
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaats van een website (India). Ik heb de volgende code gekregen voor track en trace: RG771589774IN
Ik zie dat er op 19 september de koerier langs is gekomen en dat er niemand aanwezig was. Ik woon zelf in Den Haag. Nu staat er bij me track en trace code van dia India'se post. dat het nu in de Amsterdamse Internationaal mail center is. Wat kan ik er aan doen om het toch terug te krijgen? Ik kan zelf nergens contact vinden er over. Moet ik het ophalen ? zo ja, waar ?

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk me bestelling binnen hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer,

    Uit uw klacht begrijp ik dat u het pakket nog niet had ontvangen. Ik heb inmiddels in het systeem gekeken naar uw code, en zie dat het pakket op 23-9-2016 is afgehaald van de afhaallocatie.

    Ik ga er vanuit dat de klacht hiermee is geannuleerd en dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Jordy
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?