Klacht POSTNL: Invoerrechten zijn een verdienmodel geworden voor PostNL

Klachtnummer
# 459551
Gebruiker
Tonnert
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Over kleine prulspullen van 2 tientjes wordt rustig 18 euro toeslag geheven. Een gebruikt toetsenbord kost gewoon 32 euro om af te halen.

Gewenste oplossing

Er gebeurt toch niks mee, steek het toetsenbord maar waar de zon niet schijnt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u niet blij bent met invoerkosten. Bij een zending tot 22 euro hoeven geen invoerkosten over betaald te worden. De invoerkosten worden opgemaakt naar aanleiding van het douane formulier dat de afzender heeft ingevuld. Als dit niet klopt dan kan er bezwaar worden gemaakt op deze invoerkosten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen