Opgelost door POSTNL: Ipv bezorgen naar een afhaalpunt

content Opgelost
H. Schipper

Postnl heeft 2 avonden op rij niet kunnen bezorgen. Wij waren gewoon thuis, Geen briefjes. Ze zijn dus gewoon niet geweest Nu gaat het naar een afhaalpunt. Nog ver uit de buurt ook Wat is dat voor flauwekul.

Dat ze blijven bezorgen, als het ze zelf niet lukt om de geplande bezorging uit te voeren.

Ik snap inderdaad dat dit niet fijn is als u gewoon thuis op uw pakketten zit te wachten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de Track & Trace code van de laatste zending waar dit bij voor kwam

H. Schipper
Via twitter hierover gecommuniceerd en uiteindelijk te horen gekregen dat de bezorger zal worden aangesproken. Het blijft natuurlijk onbevredigend dat je extra betaalt voor avondbestelling en uiteindelijk nadat de bezorger 2 dagen op rij niet naar jouw huis is gegaan gedwongen wordt het pakket zelf te halen op een verder dan noodzakelijk gelegen afhaalpunt.