Opgelost door POSTNL: Ipv bezorgen naar een afhaalpunt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 523003
Gebruiker
H. Schipper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Postnl heeft 2 avonden op rij niet kunnen bezorgen. Wij waren gewoon thuis, Geen briefjes. Ze zijn dus gewoon niet geweest Nu gaat het naar een afhaalpunt. Nog ver uit de buurt ook Wat is dat voor flauwekul.

De oplossing

Dat ze blijven bezorgen, als het ze zelf niet lukt om de geplande bezorging uit te voeren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat dit niet fijn is als u gewoon thuis op uw pakketten zit te wachten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van de laatste zending waar dit bij voor kwam

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Schipper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Via twitter hierover gecommuniceerd en uiteindelijk te horen gekregen dat de bezorger zal worden aangesproken. Het blijft natuurlijk onbevredigend dat je extra betaalt voor avondbestelling en uiteindelijk nadat de bezorger 2 dagen op rij niet naar jouw huis is gegaan gedwongen wordt het pakket zelf te halen op een verder dan noodzakelijk gelegen afhaalpunt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen