Opgelost door POSTNL: Is het normaal dat het bezorgen van een pakket tot 4 keer veranderd?

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 386391
Gebruiker
Tee
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Is het normaal dat het bezorgen van een pakket tot 4 keer veranderd?

De oplossing

Excuus en de reden

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket vier keer is gewijzigd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De Track & Trace code van het pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Tee
    Datum
    Track en tracé is
    LX737873527NL
    Postcode 4761nv
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Volgens mijn gegevens hebben wij uw pakket op 25-8-2019 ontvangen. Helaas is uw zending te laat binnen gekomen bij PostNL om deze de volgende dag gelijk bij u aan te bieden. Daarom hebben wij de zending op 27-8 bij u aangeboden, maar helaas heeft onze bezorger u toen niet aangetroffen.

    Omdat pakketten uit het buitenland waar geen extra kosten aan verbonden zijn, slechts éénmaal bij u worden aangeboden, is de zending op 28-8-2019 op een PostNL locatie afgeleverd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen