Opgelost door POSTNL: Is het normaal dat het bezorgen van een pakket tot 4 keer veranderd?

angry Opgelost
Tee

Is het normaal dat het bezorgen van een pakket tot 4 keer veranderd?

Excuus en de reden

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket vier keer is gewijzigd. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code van het pakket.

Track en tracé is
    LX737873527NL
    Postcode 4761nv

Bedankt voor uw reactie. Volgens mijn gegevens hebben wij uw pakket op 25-8-2019 ontvangen. Helaas is uw zending te laat binnen gekomen bij PostNL om deze de volgende dag gelijk bij u aan te bieden. Daarom hebben wij de zending op 27-8 bij u aangeboden, maar helaas heeft onze bezorger u toen niet aangetroffen.

Omdat pakketten uit het buitenland waar geen extra kosten aan verbonden zijn, slechts éénmaal bij u worden aangeboden, is de zending op 28-8-2019 op een PostNL locatie afgeleverd.