Klacht POSTNL: Is het zo moeilijk om de goeie brievenbus te vinden?

Os10

track en trace melden mij vanmiddag dat ze mijn brievenbuspakket om16:03 bezorgd hebben. Maar dat was niet bij mij. Ik heb gisteren de hele dag binnen gezeten omdat het 18 september gebracht zou worden Maar dat was niet zo en vandaag zou het bezorgd worden. Heb geen pakketje maar ook geen briefje in de brievenbus gevonden. Ik heb een E-mail gestuurd naar Post.NL

dat de post.nl gaat achterhalen op welk nummer hij gepost is van de 15 brievenbussen.
Ik wil mijn boek hebben.

Geachte heer, mevrouw Van Os,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de aflevering van uw pakket.Ik vind het zeer kwalijk dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Meestal komen pakketten met deze status via buren terecht of komt het pakket nog aan. Een brievenbuspakje gaat mee met de postbode en is hierdoor soms wat minder gedetailleerd te volgen. Mocht uw pakket niet binnen 2 werkdagen op deze wijze boven water komen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. De afzender is onze opdrachtgever voor de verzending van het pakket en heeft de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Os10
ik moet over een paar dagen weer kontact opnemen want ze gaat uitzoeken door wie en waar hij/zij dat pakket heeft afgeleverd. ze vindt het niet goed dat een brievenbuspakket niet om een handtekening vraagt zoals in dit geval. Ik heb haar gevraagd of het verplicht was om als iemand een pakketje stuurt een handtekening te vragen. ook moest ik opnieuw mn e-mailadres aan haar doorgeven want ze wist niet genoeg over mij. Ik ben benieuwd.! evanos42@kpnmail.nl