Klacht POSTNL: Item niet bezorgd

Mick

Ik heb een tas besteld uit Amerika. kreeg volgens de tracking info te lezen dat ze mijn pakket niet kon bezorgen. maar zelf moets gaan ophalen in amsterdam ik weet niet eens waar dat is en waar ik moet gaan zoeken ik heb ook geen telefoon nummer niets. Ik heb verzend kosten moeten betalen en afleveringskosten nu mag ik het bekijken. Ik bestel nooit wat bij armynavysealsstore ze zijn niet eens voor de deur geweest stelletje leugenaars.
slechte services..

Pakket bezorgen bij dicht bijzijnde postkantoor

Geachte heer, mevrouw Sewdajal,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw pakket.

Volgens de status zou het pakket op 6 september bij u zijn aangeboden. Ik heb een klacht opgemaakt van het feit dat u geen kennisgeving heeft ontvangen om dit in de toekomst beter te laten verlopen. Ik zie in de status informatie dat u uw pakket inmiddels heeft afgehaald van het postkantoor.
    Ik zie overigens geen verdere kosten bij het pakket staan maar informatie hierover kunt u hier vinden;

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet