Opgelost door POSTNL: Item niet geleverd door PostNL omdat deze vertraagd is op een of andere manier en nu heeft mijn doch

content Opgelost
D.E.A Ringeling

Een product dat geleverd zou worden in een dag staat nu al twee dagen op vertraagd. Ik heb in de tussentijd iets anders besteld Endstra komt zoals het er nu naar uitziet wel gewoon op tijd.?!
Het keten dat vertraagd is was een verjaardagscadeau en kon ik helaas niet geven op de verjaardag van mijn dochter. Heel vervelend en dat is nog op z’n zachts gezegd! Graag uitleg PostNl

Graag zo snel mijn item geleverd worden en een tegoedbon voor mijn dochtertje als pleister op de wond!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard begrijp ik dat u hier niet van gediend bent en graag een oplossing ziet. December is voor allen een drukke maand, ook voor PostNL. Iedereen besteld online zijn of haar aankopen waardoor onze voorraad groter wordt. Dit is ook de reden dat wij altijd aanraden om pakketten die in december nodig zijn, ruim op tijd te bestellen. Ik zie dat u de zending in middels heeft kunnen afhalen. Mijn excuus voor de vertraging.

D.E.A Ringeling