Klacht POSTNL: Item return to sender

PERSONAL

Hallo,
volgens verzender USPS is mijn pakket in Nederland ingeklaard op vrijdag 13 maart jl.
en heeft de status delivered.
Na dat pakket in de bestelbus heeft gelegen is het er uit gehaald en verder zonder mij in te lichten terug gestuurd naar de verzender. met de melding;
Addressee cannot be located-item return to sender
uit navraag bij de verzender blijkt dat het pakket door USPS geaccepteerd is en er een duidelijk aflever adres op staat.
mijn vraag is nu. Waar bevindt zich mijn pakket en waarom kon ik als ontvanger niet gelokaliseerd worden. pakket nr. cx181043338us vr. groet. H. Rittersbeek

Als ontvanger van het pakket heb ik $ 89,25 verzendkosten betaald en daar mag ik toch wel voor verwachten dat het pakket gewoon geleverd wordt.
in het pakket bevindt zich een gevoelig instrument en het is absoluut niet wenselijk dat het pakket heen en weer verzonden wordt.
ik verwacht van Post.nl een spoedige levering.
vr. groet, H. Rittersbeek
Rondstaai 10
6127AD Grevenbicht

Geachte heer Rittersbeek,Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Ik vind het erg jammer te horen dat u uw zending tot op heden nog niet heeft ontvangen. Volgens mijn gegevens is uw zending onbestelbaar verklaard. Daarom is uw zending niet aangeboden op uw adres. Mocht het zo zijn dat de reden van retour onterecht is kan de afzender een onderzoek starten en de eventuele kosten retour ontvangen in Amerika. Met vriendelijke groet,Lotte
    PERSONAL
    Hallo, mijn pakket was wel bestelbaar. het pakket heeft in de bus gelegen en een minuut later er weer uitgehaald. de reden hiervoor was; de rembourskaart zat er niet bij en is hoogst waarschijnlijk verloren gegaan op het depot van Post.nl te Born. Dit kan toch geen reden zijn om een pakket terug te sturen naar de U.S. ? verder heb ik geen geldige track en trace code. het pakket is voor mij niet te volgen en ik weet ook niet wanneer het aankomt bij de verzender. de code was: cx181043338us
    Geachte heer Rittersbeek,Ik heb de statusinformatie nogmaals bekeken en het lijkt erop dat het pakket de dag na uw laatste reactie alsnog bij u is bezorgd.
    Graag verneem ik van u of dit correct is.Met vriendelijke groet,
    Mena