Opgelost door POSTNL: Ivm corona duurt alles iets langer,dat begrijpt iedereen ,maar na 14 dagen nog geen gegevens vind ik

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 444798
Gebruiker
caddy-bert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waar blijft mijn op 23-04-2020 vanuit USA door Rockauto verstuurde en door USPS getransporteerde pakket??
Pakket is op 26-04-2020 om 12.20u door douane te New York vrijgegeven
en op 28-04-2020 om 11.19 vanuit Jamaica N Y International Distribution Center verstuurd. Daarna spoorloos.

De oplossing

Had heel graag gezien dat mijn pakket bezorgd word of in elk geval gevonden word . Heb al aantal keren contact met Postnl gehad maar dat leverde elke keer niks op . kWord er langzaam aan toch wel kregelig van ,want zoals gezegd ,ik zit er dringend op te wachten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit de Verenigde Staten. Tot op heden is uw pakket niet aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u inmiddels uw geduld begint te verliezen. De track en trace code is door mij door alle systemen gehaald, maar uw pakket is nog niet bij PostNL bekend. Zolang uw pakket niet bij PostNL bekend is kunnen wij geen invloed op de verwerking of de bezorging van het pakket uitoefenen. U kunt het beste de afzender vragen een onderzoek in te stellen via de postorganisatie in het land van herkomst. Indien nodig neemt de betreffende organisatie naar aanleiding van het onderzoek contact met ons op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
caddy-bert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goeie middag Klachten Kompas , U raad nooit wat er op 24 Juni 2020 op de Post app stond : Er is een pakket voor U onderweg, bezorging 25 Juni 2020!! Resume :Pakket gekocht op 23 April ,is daar opgehaald door USPS op 24 April en op 28 April het laatste bericht op trace pagina :Item in transit to destination . Daarna niks meer! Maar , omdat het oldtimer onderdelen zijn en de auto voor 07 Juni apk gekeurd moest zijn (en wij er uiteraard met mooi weer mee wilden rijden en niet wistwanneer ze dan wel zouden komen ) heb ik hier in de omgeving de benodigde delen toch maar gekocht (veel duurder uiteraard )en de auto gerepareerd . Volgens 17 TRACK is pakket pas op 23 Juni in Nederland aangekomen waar het ondertussen is geweest weet niemand ,stond er ook niet bij ! Uiteraard afzender op de hoogte gebracht en nu maar zien wat ik kan regelen met evt restitutie . Heb daarna nog delen besteld in USA en die via FEDEX laten sturen, waren binnen 12 dagen bezorgd .Dus nooit meer met USPS !!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen