Klacht POSTNL: Ja

Klachtnummer
# 280474
Gebruiker
Whiskey
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heey met bianca rademakers hier is post bezorger van jullie maar die klop gewoon op
Het raam als we de bel niet horen hij duwt gewoon paktje naar binne vind niet normaal zo ook breekbaar kunne zijn
En me baas heeft me 2 weken geleden en kaart gestuurt maarzat gewoon in enverlop maar was een kostbaar kaart maar heb ik nooit gekregen
Gr bianca rademakers. Van de houserstraat 23 in brunssum zo fijn vinden dat jullie mij naam niet noemen

Gewenste oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Whiskey
    Datum
    En me baas het enverlop op gestuurt maar was een kostebaar in 2weken terug
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending is afgeleverd in de brievenbus. Ik snap dat uw verwachting anders was. Ik vind het vervelend dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en bied u hiervoor mijn excuses aan.

    Allereerst wil ik u danken voor uw melding. Het is voor onze bezorgers toegestaan om een standaard zending in de brievenbus af te leveren als de zending door de brievenbus past. Ook als op de zending zelf door de verzender wordt aangegeven dat dit niet gewenst is. Zendingen waarvoor getekend moet worden, worden altijd aan de deur aangeboden en niet in de brievenbus bezorgd.

    Daarnaast begrijp ik dat uw baas u een enveloppe heeft verzonden, maar dat u deze tot op heden niet hebt ontvangen. Heeft uw baas dit al gemeld bij PostNL? Zo niet, dan raad ik u aan om dat aan uw baas te vragen. Bij een unieke inhoud kan namelijk de afzender contact met ons opnemen om een bepaald formulier op te vragen waarbij we op zoek gaan naar de enveloppe.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen