Klacht POSTNL: Je heb een app op je mobiel, maar er klopt niks van de bezorgingen.

sad Niet opgelost
Erretje

zaterdag 26-07-2019 zou er een pakket bezorgd worden, lees ik later in de app dat het verschoven is naar de dinsdag 29-07. dinsdag 29-07 word inderdaad mijn pakket bezorgd. De pakket bezorgen deed zijn best om het pakket (die te groot is voor brievenbus) door de brievenbus te duwen. Aan gezien ik een hond heb, die als er een auto voor de deur stopt al begin te blaffen, zo wist ik mijn brievenbus te redden.
Past niet hè! brievenbus gaat zo kapot, klopt, sorry zei hij en liep weg.
Op woensdag zou er weer een pakket bezorgd worden. staat er in de app sorry we hebben u gemist, morgen wordt uw pakket bezorgd. Wat gemist, mijn deurbel is mijn blaffende hond en ik was beneden aan de eettafel, kan zo de Post.nl wagen zien. geen briefje in de bus. normaal wordt het bij de buren afgegeven, geen enkel probleem, dat doen we voor elkaar en de pakketbezorger helpen we ook nog eens mee. Dus wat ik denk, het regende te hard, is de persoon gewoon doorgereden of .........

Dat ze je niet laten wachten, de app is er niet voor niets.

- het mailadres van u

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie via een privébericht. Graag informeer ik u.

We vragen uw e-mailadres niet zodat niemand mee kan lezen wat onze reactie is, want reacties op klachten plaatsen we openbaar op Klachtenkompas. Het spijt me dat de bezorger niet bij u langs is geweest, terwijl Track & Trace aangeeft dat er een bezorgpoging is gedaan. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een klacht doorgegeven en heb de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Volgens mijn informatie is het pakket op 1 augustus alsnog bij u afgeleverd. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Erretje
Uiteindelijke oplossing Het zou intern opgelost worden. Maar over de bezorg datum word niet meer gesproken.