Klacht POSTNL: Je mag wel extra betalen voor Track & Trace maar PostNL wil er niets voor doen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 294620
Gebruiker
J.A. Sanders
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Brievenbuspakketje verstuurd met Track&Trace nr.3SKABA602984408 op 06-12-2017. Volgens Track&Trace is het bij PostNL aangekomen en kunnen ze niet zeggen wanneer het bezorgd wordt Ook kan PostNL niet vertellen waar het nu is! Wat heeft Track &Trace dan voor zin? Je betaald er extra voor maar het brengt je niets! Heb nog contact met hen gehad ,diverse keren ,maar ze kunnen niets doen!

De oplossing

Ik wil dat mijn brievenbuspakketje gezocht en bezorgd wordt.

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Sanders,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een brievenbuspakket nog niet heeft mogen ontvangen. Ik vind het erg spijtig om dit te horen.

    Aan de hand van uw Track&Trace code kan ik zien dat uw pakket er inderdaad al te lang over doet om bezorgd te worden. Ik wil u daarom aanraden om hierover contact op te nemen met de afzender. De afzender kan bij ons een onderzoek op laten starten naar het brievenbuspakket.

    Onderzoeken kunnen alleen worden opgestart door de afzender, omdat de afzender de opdrachtgever is van de zending. Hopelijk kunnen we op die manier gauw achterhalen wat er mis is gegaan bij uw pakket en dit voor u oplossen.

    Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Ilse
    PostNL
  2. Auteur
    J.A. Sanders
    Datum
    L.S. Ik ben Mevrouw Sanders en ik ben de afzender!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Sanders,

    Hartelijk dank voor uw reactie, excuses voor de verwarring. Ik wil graag een onderzoek voor u opstarten om uit te zoeken wat er aan de hand is. Zou ik hiervoor nog een gedetailleerde omschrijving mogen van de inhoud en de verpakking van het pakket en de volledige naam- en adresgegevens van de geadresseerde? U mag deze informatie uiteraard sturen via een privé-bericht.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    J.A. Sanders
    Datum
    Hoezo verlopen , ik heb nog steeds niets gehoord , waar is mijn pakje gebleven? Ik verwacht dat jullie meer doen om het te vinden en niet , zoals een telefoniste van jullie tegen mij zei, wij kunnen niets meer voor u doen!
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Sanders,

    Ik heb uw berichten gelezen en mijn administratie geraadpleegd en ik zie dat er al een onderzoek voor dit pakket is uitgevoerd en dat u via PostNL Zakelijk hier bericht over heeft ontvangen.

    Ik kan aan deze uitslag niets veranderen. Voor een dergelijke zending hoeft niet getekend te worden voor ontvangst en het pakket is tevens niet verzekerd. Ik kan hierin verder niets meer voor u betekenen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.A. Sanders
Datum
Uiteindelijke oplossing
"Wij kunnen niets meer voor u doen" werd mij gezegd!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen