Klacht POSTNL: je wordt in de maling genomen bij POSTNL

Marnia

Helaas na 4 keer in de maling genomen te zijn bij postnl en bij postnl telefonisch, 4 keer een code gekregen, werd er gezegd, wij hebben helaas voor een gesloten deur gestaan. Ik was/ben ziek, dus???? nu de vierde keer, ik weer gebeld nu komt het morgen weer, er zit voeding in voor mijn 2 katten met een dieet.

dat hij desnoods vandaag nog wordt bezorgd ( 19-03)

Geachte heer, mevrouw de Kwant-Legen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat u zo veel problemen ondervindt met de bezorging van pakketten op uw adres. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling en hij of zij zal actie ondernemen en de verantwoordelijke bezorger aanspreken. Indien nodig zullen er passende maatregelen worden getroffen. Ik hoop uiteraard dat u het pakket alsnog snel in ontvangst kunt nemen. Nogmaals mijn excuses voor de overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar