Klacht POSTNL: Jullie bezoekers Blokkeer de weg altijd

Klachtnummer
# 448866
Gebruiker
Joen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klacht over jullie bezoekers hij Blokker altijd onze straat een we hebben parkeerplaats heel dicht bij we vinden Echt vervelend lk met ander buren

De oplossing

Waarschuwing voor het bezorgers

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Alhamza,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het rijgedrag van een bezorger van PostNL. De bezorger blokkeert de straat en daarbij de aangrenzende parkeerplaatsen. Dit gedrag past niet binnen ons bedrijf. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wij begrijpen dat het erg onprettig is als de bezorger geen rekening houdt met de verkeersregels en dat u hier de dupe van bent. Als PostNL bezorger hoor je je aan de verkeersregels te houden en probeer je zo weinig mogelijk het verkeer te belemmeren. Wij willen graag een klacht hiervoor aanmaken, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track en Trace code van een pakket die deze bezorger kwam brengen;
    - het kenteken van de bus;
    - hoelang blokkeerde de bezorger de straat en parkeerplaatsen;
    - de datum en het tijdstip waarop dit gedrag was te zien.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen