Klacht POSTNL: Jullie zijn ons verplicht om onze salarissen te betalen

pasadina

Brievenbus op de prins Frederiklaan,2263HJ, Leidschedam werd maanden lang niet geleegd en Posten kwamen nooit aan bij de desbetreffende adressen. Ik heb in totaal 8 enveloppen voor twee verschillende instelling ( de SVB ter Utrecht & Zorgkantoor ter Tilburg) verstuurd via bovenstaande Brievenbus en geen 1 brief kwam ooit aan bij de desbetreffende instellingen. Datums zijn als volg: . 21 november 2019, 18 december 2019, 7 januari 2020, 27 januari 2020.

Geen 1 brief was ooit aangekomen. Beiden instellingen hebben nooit mijn brieven ontvangen. Het was constant geruzie’s en ik noemde beide instellingen leugenaars. ( maar ik weet het nu pas...,ze vertelden beiden voor al die maanden de waarheid over het nooit aangekomen brieven)

Ergens in eind januari 2020 wilde ik opnieuw twee enveloppen in de brievenbus dumpen en opeens Ruste mijn handen op een overvolle en super hoge stapel brieven. Kortom het brievenbus was zo overvol en werd blijkbaar maanden lang NIET GELEEGD. Mijn brieven Lagen zo hoog, ik kon mijn brieven net Niet terughalen. Ik heb met jullie bedrijf gebeld, eeuwig aan de lijn gehangen en gevraagd om het brievenbus te leggen! Volgende dag langs geweest om te checken... het was gelukkig leeg. Maar wat is er met de post gebeurd dan? Want Het was nooit aangekomen bij die twee instellingen.

Maar even serieus...., Om het brievenbus zo overvol te kunnen krijgen, moet je maanden lang niet geleegd hebben. Want we leven niet in de jaren 80tig en 90tig om in een korte tijd volle brievenbus te kunnen creëren. Tegenwoordig verstuurt men alles digitaal. kortom op 27 januari 2020 waren mijn brieven uit 21 november 2019 en 18december 2019 tot met 7 januari 2020 nog in de brievenbus. In totaal gaat het hier om 8 enveloppen. En de enveloppen betroffen geldzaken. Het ging hier om pgb zorgovereenkomsten die voor het nieuwe jaar 2020 nog ingeleverd moesten worden om geen inkomsten te kunnen missen. Maar brieven waren nooit aangekomen bij de ZORGKANTOOR noch SVB. We zitten in maart 2020. Nogmaals DE POSTEN ZIJN NOOIT AANGEKOMEN.

Het gaat om de Maandsalaris van 21 juni 2019 t/m 31 december 2019 en het Bedrag is €14.088,- we willen dit bedrag betaald worden door post.nl

Nogmaals, We zijn hier de dupe van de nalatigheid van post.nl en willen via deze weg onze rechten behalen.

Het gaat om de Maandsalaris van 21 juni 2019 t/m 31 december 2019 en het Bedrag is €14.088,- we willen dit volle bedrag betaald worden door post.nl

Dankzij jullie zijn onze brieven/ingediende salarissen nooit aangekomen. Het gaat om 6 maanden salarissen voor pgb thuiszorg werkzaamheden van 21juni t/m 31 december 2019. Wij hebben niks aan jullie excuses. Het is schuld ligt bij jullie... onze posten zijn nergens te bekennen. Foetsie! Weg! Verbranden! Ergens In een container gedumpt! Mocht jullie alsnog met slappe praatjes komen dan we maken onze verhaal publiek bij Radar tv. Wie weet komen er meer mensen naar buiten met hen verhaal betreft de brievenbus bij prins Frederiklaan,2263HJ, Leidschendam

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat meerdere door u verzonden poststukken niet zijn aangekomen. Ik begrijp dat u heeft ontdekt dat de brievenbus waarin de brieven gepost zijn niet geleegd is. Ik kan me voorstellen dat u hier erg boos over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat post niet te traceren is in ons postproces kan ik spijtig genoeg poststukken niet traceren. Briefpost is niet verzekerd, ik kan u hierdoor helaas niet tegemoetkomen in de vorm van een schadevergoeding. Wel wil ik uw klacht graag melden om herhaling te voorkomen.

- Wat zijn de volledige adressen van de geadresseerden SVB Utrecht en Zorgkantoor te Tilburg?

pasadina
    Wat heb Ik hier aan? Zolang er postzegels en duidelijke adressen vermeld staat. is post.nl ten alle tijden verplicht ons posten te bezorgen. Kortom, Een Schadevergoeding is hier op zijn plek!

Als het eenmalige was gebeurd...dat de brieven uit de aardbodem waren verdwennen, dan had ik het los gelaten maar 4 verschillend datums en en 8 verschillends enveloppen( 4 naar de zorgkantoor Tilburg en 4 naar SVB Utrecht) Dat gaat mij veels te ver! Wij hebben hier te maken met psychopaat voor een postbezorger die kickt om andermans spullen te vernietigen. Diegene heeft ons brieven verbanden of ergens in een vuilenscontainer gedumpt of bewaard ze als een soort souvenirs.

Ik heb op 27 januari 2020 foto gemaakt van desbetreffend brieven en ze vervolgens gemaild naar svb en zorgkantoor als bewijs. Die waren mijn allerlaatste enveloppen die ik via de brievenbus op prins frederiklaan,2263HJ heb verstuurd voordat ik daarmee was gekapt en ik ging in maart 2020.... 10 kilometers verderop (helemaal Naar Den Haag) rijden om voortaan een andere brievenbus te gebruiken i.p.v. eigen woonplaats. Dat is toch te triest voor woorden?

U zegt dat ik niet genoeg info heb gegeven... dat heb ik degelijk wel gedaan met de fotos van mijn laatste enveloppen uit 27 januari waar je adressen kunt terug lezen.

Eerste topic die door uw collega was gesloten omdat het “laatste reactie van post nl ”

Wij willen een schadevergoeding van €14.088 voor de 6 maanden salaris van 21 juni t/m 31 december 2019. De Declaraties waren nooit aangekomen bij de desbetreffende bedrijven.

Wij hebben recht op een schadevergoeding.

Wij hebben hierover 8 brieven op 4 verschillende datums. Geen 1 was aangekomen bij ZORGKANTOOR of SVB.

Ik weet 100% zeker als onze verhaal eenmaal bekend word...,via zo’n consumentenprogramma als Rader of Kassa dan zullen er meer mensen schadevergoeding claims maken bij post.nl

Dan weten ze tenminste “waarom hen brieven of kerstkaartjes of pakketjes nooit zijn aangenomen bij de geadresseerden. “

Jullie vragen echt om problemen met dit soort onzinnige praatjes.

Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw klacht doorgezet. Wij gaan intern naar de situatie kijken, zodat wij kunnen voorkomen dat dit zich in de toekomst zal herhalen.

Voor de door u misgelopen kosten kunnen wij geen schadevergoeding bieden, doordat wij hier niet verantwoordelijk voor zijn. Zoals in onze algemene voorwaarden staat aangegeven in Artikel 4 van de algemene voorwaarden voor de universele postdienst: Koninklijke PostNL streeft ernaar om Poststukken binnen een redelijk termijn ongeschonden op het op het Poststuk vermelde adres te bezorgen. Koninklijke PostNL geeft daarvoor geen garantie.

Daarnaast in artikel 9: 9.1 Voor schade ontstaan bij uitvoering van de Overeenkomst is Koninklijke PostNL niet aansprakelijk, tenzij hieronder anders is bepaald.
    9.2 Met inachtneming van het hiervoor bepaalde, de bepalingen van de Postwet 2009 en het Wereldpostverdrag (zie www.upu.int) is Koninklijke PostNL tegenover de Afzender in het geval van verzuim slechts aansprakelijk voor geleden directe schade die rechtstreeks voortvloeit uit het Postvervoer van Poststukken met een Service. Koninklijke PostNL is nimmer aansprakelijk voor gevolgschade (onder andere gederfde inkomsten, veilingkosten, vertraging(en) etc.).

pasadina
Met een vermelding van adres en postzegel.... jullie zijn ons ten alle tijden verplicht ons posten te bezorgen. Maar goed, post.nl is niks meer dan malafide bedrijf. Kijk maar..,hoeveel mensen hier hen klachten hebben geplaatst. Massa’s Ik zal mijn verhaal overal kenbaar maken. Sowieso bij Kassa en Radar.