Opgelost door POSTNL: kaart niet bezorgd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 535958
Gebruiker
ArVe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kaart niet bezorgd. Afgelopen zaterdag (1 mei 2021) zou een kaart die wij hebben besteld via Greetz bezorgd worden maar tot op heden nog niet bezorgd.
Via Greetz de melding gekregen dat hij die dag verzonden is.
Volgens Greetz was de bestelling onderweg.

De oplossing

Graag zou ik het opgelost zien worden omdat er tevens kosten aan verbonden waren bij de bestelling.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het niet aankomen van een kaart, verzonden via Greetz. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat u de kaart via een derde (Greetz) verzonden heeft verzoek ik u vriendelijk deze melding bij hen neer te leggen. Greetz kan een melding bij ons maken en u van een passende oplossing voorzien.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ArVe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik had een klacht rondom een levering van een kaart via Greetz. Op de aangegeven datum is de kaart niet bezorgd maar een week later. Vanuit Postnl alleen een mededeling dat zij de klacht hebben ontvangen via klachten kompas. Nooit vanuit Postnl bericht gehad over de afronding rondom mijn klacht.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen