Opgelost door POSTNL: kaart niet bezorgd

sad Opgelost
ArVe

Kaart niet bezorgd. Afgelopen zaterdag (1 mei 2021) zou een kaart die wij hebben besteld via Greetz bezorgd worden maar tot op heden nog niet bezorgd.
Via Greetz de melding gekregen dat hij die dag verzonden is.
Volgens Greetz was de bestelling onderweg.

Graag zou ik het opgelost zien worden omdat er tevens kosten aan verbonden waren bij de bestelling.

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het niet aankomen van een kaart, verzonden via Greetz. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat u de kaart via een derde (Greetz) verzonden heeft verzoek ik u vriendelijk deze melding bij hen neer te leggen. Greetz kan een melding bij ons maken en u van een passende oplossing voorzien.

ArVe
Ik had een klacht rondom een levering van een kaart via Greetz. Op de aangegeven datum is de kaart niet bezorgd maar een week later. Vanuit Postnl alleen een mededeling dat zij de klacht hebben ontvangen via klachten kompas. Nooit vanuit Postnl bericht gehad over de afronding rondom mijn klacht.