Opgelost door POSTNL: Kaart te weinig postzegels bij een correct betaald en gelabeld brievenbuspakket.
Details
Klacht
Ik heb een kaart gekregen van postnl voor te weinig postzegeld geplakt , bijbetalen 5,05 euro, exclusief administratiekosten 2,02 ergo 2 postzegels.Heb de foto gezien op postnl van het betreffende brievenbuspakket, dus zekere geen briefpost ! Brievenbuspakket is dus gefrankeerd : binnen de 2 kg en passend in de brievenbus en ook volgens track trace bezorgd in de brievenbus. Gegevens ;
Gewicht: 0,52 kg
Details: 21,5 x 3 x 22 cm
Vraag is dus hoe het kan dat zo n frankeerkaart wordt gezonden, als ik niet oplettend was geweest had postnl volkomen onterecht 5 euro binnen gekregen. Zou me niet verbazen dat anderen hier ook mee te maken hebben .
Graag uitleg
Gewenste oplossing
Uitleg over een dubieus nabetalingverzoek.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.