Klacht POSTNL: Kaarten/ brieven worden niet bezorgd

vanaf kerst/ nieuwjaar
Valentijnsdag
verjaardag kleinkinderen
10 jaar getrouwd en nu met pasen
telkens stuur ik mijn familie een mooie kaart.
Ze komen NOOIT aan.
Zelfs in een envelop van een bedrijf komt hij niet aan.

Ik zou graag willen weten waar mijn mooie kaarten nu blijven.
Ze worden in ieder geval niet op het juiste adres bezorgd.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat door u verzonden kaarten niet aankomen bij uw familie. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen waar de post zich bevindt. Wel wil ik graag een klacht voor u melden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op welke datum heeft u het meest recente poststuk verstuurd?
    - Wat is uw e-mailadres?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat briefpost verder niet te traceren is in ons proces is het tot mijn spijt niet mogelijk te achterhalen wat er precies misgegaan is. Ik heb uw klacht doorgegeven aan de afdeling die gaat over de postsortering en postbezorging op het adres van de geadresseerde. Hier wordt de melding besproken met de betrokken medewerkers en zal er extra aandacht worden besteed aan de postbezorging. Ook zullen we onderzoeken of er in het betreffende postcodegebied meer problemen zijn met de postbezorging en op die manier verbetering doorvoeren waar nodig. Omdat dit intern wordt opgepakt zult u hier zelf geen bericht meer over krijgen. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.