Klacht POSTNL: Kaarten die 17 december in de brievenbus zijn gedaan, zijn nog altijd niet bezorgd (24 december).

sad Niet opgelost
P.F. Thiele

Kerstpost wordt niet op tijd bezorgd

Dat er een bezorgtermijn wordt gegarandeerd. Op deze manier heeft kertpost verzenden geen zin.
Kerstpost wordt duidelijk met een andere prioriteit afgehandeld dan de reguliere post. Dat is jammer want het ontvangmoment is daardoor ongewis, waardoor de bedoeling van de kerstwens in het water kan komen te vallen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u wilt weten wanneer de door u verzonden zendingen worden geleverd. Wij verwerken elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw poststuk heeft niet een dergelijke barcode gehad en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen waarom uw poststuk is vertraagd. De meeste zendingen worden binnen 24 uur geleverd, maar er blijft altijd een kleine kans op vertraging waardoor dit later wordt bezorgd.

* Datum van verzenden;
    * Hoeveel poststukken er niet zijn aangekomen;
    * Waar u de post heeft verstuurd aan de hand van www.postnl.nl/locatiewijzer;
    * Uw e-mailadres.

P.F. Thiele
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me dat nog niet alle kaarten zijn afgeleverd en dat er ook kaarten vertraagd zijn geraakt. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

We proberen alle kaarten zo spoedig mogelijk af te leveren, maar omdat dit een hele drukke periode is kan dit soms langer duren. Omdat briefpost niet te traceren is kan ik de exacte reden van de vertraging niet achterhalen .Ik hoop dat de overige kaarten ook spoedig nog aan zullen komen. Uiteraard heb ik uw klacht geregistreerd. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar we gebruiken uw melding om onze dienstverlening te verbeteren.