Klacht POSTNL: Kaarten die 17 december in de brievenbus zijn gedaan, zijn nog altijd niet bezorgd (24 december).

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 411881
Gebruiker
P.F. Thiele
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Kerstpost wordt niet op tijd bezorgd

Gewenste oplossing

Dat er een bezorgtermijn wordt gegarandeerd. Op deze manier heeft kertpost verzenden geen zin.
Geboden oplossing
Kerstpost wordt duidelijk met een andere prioriteit afgehandeld dan de reguliere post. Dat is jammer want het ontvangmoment is daardoor ongewis, waardoor de bedoeling van de kerstwens in het water kan komen te vallen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u wilt weten wanneer de door u verzonden zendingen worden geleverd. Wij verwerken elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw poststuk heeft niet een dergelijke barcode gehad en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen waarom uw poststuk is vertraagd. De meeste zendingen worden binnen 24 uur geleverd, maar er blijft altijd een kleine kans op vertraging waardoor dit later wordt bezorgd.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * Datum van verzenden;
    * Hoeveel poststukken er niet zijn aangekomen;
    * Waar u de post heeft verstuurd aan de hand van www.postnl.nl/locatiewijzer;
    * Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    P.F. Thiele
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Het spijt me dat nog niet alle kaarten zijn afgeleverd en dat er ook kaarten vertraagd zijn geraakt. Graag informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

    We proberen alle kaarten zo spoedig mogelijk af te leveren, maar omdat dit een hele drukke periode is kan dit soms langer duren. Omdat briefpost niet te traceren is kan ik de exacte reden van de vertraging niet achterhalen .Ik hoop dat de overige kaarten ook spoedig nog aan zullen komen. Uiteraard heb ik uw klacht geregistreerd. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar we gebruiken uw melding om onze dienstverlening te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen