Klacht POSTNL: Kaartje met onze excuses

l

Vrijdag 18-8 ligt er een heel goedkoop verregend kaartje in de bus met de tekst onze excuses. U heeft post ontvangen, die niet voor u bestemd is. Het is werkelijk te bizar voor woorden. Ik heb helemaal geen post ontvangen die niet voor mij is. Ik kijk voor ik post openmaak eerst naar de adressering, aangezien het hier standaard 1 x per week verkeerd gaat met de post.Hou die domme kaartjes achterwege, wil ze nooit meer ontvangen. het gaat erom dat mijn post steeds bij een ander bezorgd wordt. Dit geef ik al jaren aan bij TNT Post. Heb bij de voorgaande klacht gevraagd naar de naam en adres van de directie op het hoogste niveau, echter komt er geen reactie meer van TNT Post. waarschijnlijk omdat ze niet meer weten wat ze moeten antwoorden. Ik ben het echt spuugzat.

Naam en adres van de directie, zodat ik die persoonlijk op de hoogte kan stellen en mijn verhaal daar kwijt kan hoe het steeds zo mis gaat hier en welke domme standaard reactie ik krijg van steeds verschillende medewerkers en van die vreemde kaartjes in de bus krijg die totaal niets met mijn klacht te maken hebben.

Geachte heer, mevrouw van van Moerkerk,

Het spijt me dat de informatie op deze kaart niet correct was. Ik zag dat in de melding wel correct was aangegeven dat uw post op een ander adres terecht is gekomen.

Op uw verzoek verstrek ik u het adres om onze directie aan te schrijven;

PostNL Hoofdkantoor
    t.a.v. de Directie
    Prinses Beatrixlaan 23
    2595 AK Den Haag

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    l
    Ik ga de directie aanschrijven hoe bizar TNT Post met klachten van mensen omgaat.
    De verkeerde bezorging en de domme antwoorden van jullie, die niets met de klacht te maken hebben ben ik meer dan zat. Steeds van die standaard geknipte en geplakte antwoorden van tig verschillende collega's moet tot het verleden behoren. Ik wil gewoon mijn post goed bezorgd hebben.
    Geachte heer, mevrouw van Moerkerk,

Ik hoop dat u de oplossing vind waar u naar opzoek bent.

Ik wens u een prettige dag verder.

Jurgen
    PostNL

l
Beste Jurgen, jij bepaald niet wat ik met een klacht doe.