Klacht POSTNL: Kaartje met onze excuses

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 270837
Gebruiker
l
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vrijdag 18-8 ligt er een heel goedkoop verregend kaartje in de bus met de tekst onze excuses. U heeft post ontvangen, die niet voor u bestemd is. Het is werkelijk te bizar voor woorden. Ik heb helemaal geen post ontvangen die niet voor mij is. Ik kijk voor ik post openmaak eerst naar de adressering, aangezien het hier standaard 1 x per week verkeerd gaat met de post.Hou die domme kaartjes achterwege, wil ze nooit meer ontvangen. het gaat erom dat mijn post steeds bij een ander bezorgd wordt. Dit geef ik al jaren aan bij TNT Post. Heb bij de voorgaande klacht gevraagd naar de naam en adres van de directie op het hoogste niveau, echter komt er geen reactie meer van TNT Post. waarschijnlijk omdat ze niet meer weten wat ze moeten antwoorden. Ik ben het echt spuugzat.

De oplossing

Naam en adres van de directie, zodat ik die persoonlijk op de hoogte kan stellen en mijn verhaal daar kwijt kan hoe het steeds zo mis gaat hier en welke domme standaard reactie ik krijg van steeds verschillende medewerkers en van die vreemde kaartjes in de bus krijg die totaal niets met mijn klacht te maken hebben.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw van van Moerkerk,

    Het spijt me dat de informatie op deze kaart niet correct was. Ik zag dat in de melding wel correct was aangegeven dat uw post op een ander adres terecht is gekomen.

    Op uw verzoek verstrek ik u het adres om onze directie aan te schrijven;

    PostNL Hoofdkantoor
    t.a.v. de Directie
    Prinses Beatrixlaan 23
    2595 AK Den Haag

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    l
    Datum
    Ik ga de directie aanschrijven hoe bizar TNT Post met klachten van mensen omgaat.
    De verkeerde bezorging en de domme antwoorden van jullie, die niets met de klacht te maken hebben ben ik meer dan zat. Steeds van die standaard geknipte en geplakte antwoorden van tig verschillende collega's moet tot het verleden behoren. Ik wil gewoon mijn post goed bezorgd hebben.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw van Moerkerk,

    Ik hoop dat u de oplossing vind waar u naar opzoek bent.

    Ik wens u een prettige dag verder.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
l
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste Jurgen, jij bepaald niet wat ik met een klacht doe.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen