Klacht POSTNL: kan geen account aanmaken activeren

Lama

Goedendag,

Ik heb een account aangemaakt, er komt echter geen bevestigingsmail binnen. Hierdoor kan ik niet inloggen om de bezorgwijze aan te passen. Op de website is niets te vinden over storingen binnen het systeem en je kunt 's avonds geen klachten hier over melden via de klantenservice. Als je als bedrijf graag wil dat de klant zijn zaken online regelt dan is het fijn als het ook werkt. Is er een storing wat begrijpelijk is, meldt het dan.

J. Lamers

Duidelijkheid of er een storing is vinnen het systeem.

Geachte heer Lamers,

Bedankt voor uw melding. Uit uw bericht maak ik op dat u problemen ondervindt tijdens het aanmaken van een account op PostNL.nl. Mijn excuses hiervoor.

Helaas ontbreekt het e-mailadres waarmee u uw account probeert aan te maken. Ik raad u aan uw cookie-historie te verwijderen en waar mogelijk het met een andere browser of e-mailadres nogmaals te proberen. Daarnaast is het mogelijk om uw zendingen ook via de PostNL-app te wijzigen.

Kunt u laten weten wat de specifieke foutmelding betreft, wat u e-mailadres is en of het inmiddels is geslaagd om een account te maken?

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.be.

Sven
    PostNL Nederland