Klacht POSTNL: Kan geen account aanmaken

Klachtnummer
# 581528
Gebruiker
Kimberly Bakker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al meerdere keren heb ik een account probeert aan te maken maar het blijft maar laden bij het invoeren of ik op de hoogte gehouden wil worden.

Gewenste oplossing

Ik wil een account aanmaken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het aanmaken van een account. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Naar aanleiding van uw melding heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals aangegeven in ons gesprek heb ik uw melding uitgezet naar de verantwoordelijk afdeling. Naar aanleiding van deze melding wordt er contact met u opgenomen zodra er meer bekend is. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen