Klacht POSTNL: kan geen schadeverguding krijgen

trosi

3SKAAG8068078 09/09/2016666666 !!!!! verzekerd pakket verloren. tot nu kan geen schadevergoeding krijgen van post nl. lege beloftes en kut exuses

vandaag nog op mijn rek storten inlc morele schade

Geachte meer, mevrouw Mamedova,

Wat jammer om te lezen dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening en u tot op heden nog geen vergoeding heeft ontvangen voor het vermiste pakket met barcode 3SKAAG8068078. Graag informeer ik u hierover.

Volgens mijn gegevens is het onderzoek nog in volle gang. Zoals mijn collega heeft aangegeven zal er eind deze week een bevestigingsmail gestuurd worden hierover. Ik wil u dan ook vragen om dit bericht af te wachten.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL
    trosi
    jammer om te lezen....ik heb niks van jullie jammer en sorry...u denk dat ik maar blij moet zijn met half jaar steeds wachten en kopie paste reacties krijgen??? het is vandaag al woensdag...en zeggen niet dat deze week wordt het geld gestort...maar ze zullen weer een mail sturen. ik wil geen mails meer...ik wil mijn geld. Jullie doen alles zodat mens zat en ziek van wordt en gaat opgeven....vreselijk
    trosi
    ik had twee weken geleden ook mail ontvangen...waarin stond dat ze afgelopen week zullen bekend maken...maar ipv van dat weer een mail ...een speen in mijn mond...die zuig ik al half jaar lang van post nl
    Geachte heer, mevrouw Mamedova,

U zult het onderzoek moeten afwachten. Ik begrijp dat het zeer frustrerend en boos makend is maar er zal aan het einde van deze week uitspraak worden gedaan over uitslag van het onderzoek. Hier heb ik geen invloed op en kan ik niets voor u betekenen.

trosi
    Dat klopt...PostNL Klantenservice kan niets voor mijn betekenen al half jaar....en eind van de week is morgen...ik had drie keer zulke mails gekregen...jullie komen de afspraken niet na. Ik wil contacten van de manager van de afdeling.
    Geachte mevrouw Mamedova,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Uw claim gaat langs veel verschillende afdelingen, vandaar dat het langer duurt dan u had gehoopt. Ik begrijp dat u hier goed zat van bent, maar ik wil u wel vragen om beleefd te blijven tegen mijn collega en niet over te gaan tot verachtelijk taalgebruik. Mijn collega is namelijk ook van verschillende afdelingen afhankelijk en doet haar best om u te helpen. Dat u niet blij bent met PostNL kan ik mij indenken, maar houdt u hier alsjeblieft rekening mee.

Robin
    PostNL

trosi
o ja? moet ik rekening mee houden? Dat doe ik al half jaar lang...in derde werld landen behandelen ze sneller dan post nl. Ik heb geen geduld meer...en de taalgebruik hebben julle lekker verdien voor die trage kut service die jullie leveren. Het is mij al twee keer belooft dat ik max ein deze week wordt het opgeloost...maar weer gelogen. De behandelaar I. Leyen rezgeert niet op mail mails die ik naar onderzoek.buitenland@postnl.nl stuur. De klantenservice weigert haar directe mail adres aan mij te geven. Irene, Jurgen en Robin...hebben jullie geen achternaamen? ))) Zijn jullie kleuters die moet ik alleen de namen weten? Typisch voor zulke bedrijven...ze leveren zeer slechte service en bellen prive, mailen met no reply, en melde alleen voornamen...zielig is dat tfuuuuu